* ... Імпульси ...*



Сьогодні хочу говорити про імпульси. Це так важливо, ви собі навіть не уявляєте, відчувати  їх, розрізняти та піддаватись. Важливим є сам момент коли тобі приходить ідея, ти зупиняєшся щоб обдумати її, вирішити реально це, чи нереально. Ось він – найважливіший момент щоденного життя. Реально чи нереально варто чи не варто, можу чи не можу. Від цього стільки залежить ...
Це той момент який і формує ваше подальше життя кожного дня. Тобі прийшла в голову ідея, думка, зупинись, якщо це щось хороше,  щось, що приносить  тобі приємні емоції то приймай рішення – робити. Навіть, якщо на цей момент це виглядає дуже і дуже нереально – вирішуй робити. Часто від своїх знайомих та друзів чую таку фразу: «Ну ти живеш як у фільмі, у тебе завжди все так цікаво, за один день стільки пригод. Можливо хтось із них тихо заздрить мені, а інших думає, що я несерйозний, але факт залишається фактом ось так живу лише – я. В той час як ти не познайомишся з дівчиною в супермаркеті – я це зроблю, в той час як ти не зробиш якогось на перший погляд божевільного та неадекватного кроку – я це зроблю, в той час як тебе сильно гріє думка інших(Навіть моя думка) – твоя думка не змінить моїх планів, мрій і моєї енергії. У мене є один єдиний авторитет – мій Бог, до думки якого я дослухаюсь чий голос у собі намагаюсь почути і за правилами його , а не людськими я збираюсь усе це робити. Тепер бачиш різницю між нами? Ти живеш для них, для того щоб про тебе гарно хтось сказав, для того щоб ти виглядав в їхніх очах хорошим, так можливо в їхніх очах ти і хороший…але ти сам собі бридкий у своїх очах … Можливо я і виглядаю неадекватом в їхніх очах зате в очах свого творця я є тим ким я є, я є собою і цього достатньо щоб бути щасливим ».
Піддавайтесь хорошим імпульсам, не ігноруйте їх, не закривайте у серці, не стримуйте себе коли це не потрібно. Це така сила коли ти вирішуєш це зробити, це така енергія, така міць. Будь собою, буть тим ким хочеш бути … навіть якщо зараз це  нереальна реальність.


“ Буть тим імпульсом який одного дня змінить історію … “

P.S. Дякую Брії Блессінг за натхнення для написання цього твору

Коментарі