Легенда про кохання & Споріднені душі



[ Читати під музичний супровід внизу :) ]

    Колись дуже давно, тоді коли світ ще не існував у звичному нам розумінні,  Бог створив одну незвичайну душу. У ній був цілий всесвіт, у ній було стільки чоловічого але так само і жіночого, що це була просто вибухова суміш: спокій
і сила, лагідність та войовничість, краса та непереможність. Ця душа була досконалою, вона перебувала у центрі самого Творця і впивалась його красою та любов'ю. 

Для неї не існувало ні простору, ні часу, ні перешкод, ні тривог.

Ця душа виділялась серед інших душ, бо горіла силою та любов'ю більше за усіх інших. Вона була настільки близько до нього, що сама була як чисте світло, інші душі не могли дивитись на неї, бо її прекрасне сяйво було настільки сильним, що сліпило їх. Душа святкувала своє буття кожної миті, купаючись у любові Бога та перебуваючи з ним у найглибших глибинах своєї сутності.

   Одного дня Господь прийшов до цієї душі і сказав: " Я розділю тебе на двоє, одна частина тебе стане чоловіком, а друга жінкою. Я так довго тримав тебе у своїй присутності щоб ти отримала силу і могутність на землі. Ти будеш нести у цей світ усе, що є тут. Але зможеш це зробити лише коли настане час, лише тоді коли усі сили світу зійдуться в одній точці неповернення.  Але спершу я роз'єднаю вас … Я розділю вас часами, віками, життями, я закручу цей світ навколо вас із такою силою, що ви забудете хто ви і для чого живете. Ви не зможете пригадати свою сутність і заглушите мій голос у вашому серці. Тихо-тихо, ледь чутно ви будете його чути усе життя поки не ПРОКИНЕТЕСЬ !!! Я зроблю усе щоб ви забули хто ви і звідки. Дам вам ілюзію, що ви самодостатні душі ... Ви не будете  знати, що являєтесь лише відірваною  частиною однієї душі. Саме тому  не знатимете спокою, життя кидатиме вас з краю на край, кожен з вас зустрічатиме різних людей і буде намагатись заповнити цю порожнечу ними. Але заспокоєння все одно не буде. Ви не зможете пригадати всього цього один без одного. Лише разом, коли ваші душі доторкнуться -  ви відчуєте  ток !  Ніби блискавка пройде між вами і ви усвідомите, що являєтесь одним цілим. Я зроблю так, що це станеться в  найнеочікуваніший  на вашу думку, момент вашого життя. Кожен з вас подумає, що не був готовий, але можливо я краще знаю коли вам зустрітись. І  запам'ятайте, лише той хто вас роз'єднав може вас з'єднати. Це - я, Ваш Творець. А я завжди живу у вашому серці. Моя любов до вас так сильна, що я завжди говорю, я завжди кричу і стукаю у ваше серце, не ігноруйте мій голос. Щоб привести вас до того стану на якому я вас  роз'єднав, ви повинні пройти духовні випробування, ви повинні загартуватись на землі та здобути новий досвід, я проведу вас через жорстокі та болючі ситуації, я дам вам відчути страх, неспокій та апатію, лише для того, щоб ви цінували те, що отримаєте коли станете одним цілим. Якщо б вам це дісталось задарма, ви б не зрозуміли моєї любові, ніхто з вас  не цінував би мого подарунку. Ви будучи людьми, вважали б це ненормальним, але біль робить велику справу - він очищає і готує вашу душу до зустрічі віку. Коли це станеться ... Ви відчуєте. Ви відчуєте настільки сильно, що це буде подібно смерті. Це і буде смерть, ви помрете як окремі душі, а народитесь знову ОДНОЮ.  "

P.S. Після того як вони народились на землі, кожен забув  усе, що говорив Господь.

Пройшло багато років і одного дня у світі сталась найсильніша за історію людства гроза. Блискавки розривали небо, був такий тріск, страх та невідомість, що здавалось небо розкололось навпіл ...

Ніхто не міг зрозуміти, що відбувається.  

Лише він, вдивлявся у горизонти Всесвіту та усміхаючись бурмотів:

 " Вони все таки зустрілись, ці двоє ..:)"


...............................................






Коментарі